Σε πείσμα των πενιχρών οικονομικών δυνατοτήτων, η διοίκηση του Δήμου μας αποφάσισε την επαναλειτουργία της δανειστικής βιβλιοθήκης, φιλοδοξώντας να προσφέρει γνώση,ψυχαγωγία,επαγγελματική βοήθεια, εγκυκλοπαιδική κατάρτιση στα μέλη της, επιδιώκοντας να συμβάλλει στην ανύψωση του μορφωτικού, κοινωνικού και αισθητικού επιπέδου των Δημοτών του Δήμου Βισαλτίας.Στόχος περαιτέρω της δημοτικής αρχής είναι ο συνεχής εμπλουτισμός και η αναβάθμιση των υπηρεσιών της Βιβλιοθήκης.
Η Βιβλιοθήκη Λειτουργεί στη Νιγρίτα και στο Ιωάννειο κτίριο επί της οδού 28ης Οκτωβρίου 8. Διαθέτει ικανοποιητική ποικιλία τίτλων για κάθε γούστο και αποτελεί μιας πρώτης τάξης ευκαιρία να έρθετε σε επαφή με τον μαγικό κόσμο του βιβλίου.
Ώρες λειτουργίας: Δευτέρα έως και Παρασκευή 5:00μμ–9:00μμ
Δικαίωμα δανεισμού έχουν μόνο τα εγγεγραμμένα μέλη της Βιβλιοθήκης.
Οποιοσδήποτε μπορεί να γίνει μέλος του δανειστικού τμήματος χωρίς καμιά οικονομική επιβάρυνση.
Κάθε μέλος μπορεί να δανειστεί μέχρι δύο βιβλία κάθε φορά για είκοσι ημέρες. Ο χρόνος μπορεί να παραταθεί εφόσον το βιβλίο δεν έχει ζητηθεί από άλλον αναγνώστη. Οι δανειζόμενοι οφείλουν να επιστρέφουν τα βιβλία μέσα στην προθεσμία που έχει τεθεί και στην κατάσταση που τα παρέλαβαν
Με επισημότητα , λαμπρότητα και μαζική συμμετοχή των κατοίκων της γιόρτασε η Δημοτική Κοινότητα Τερπνής την 100η Επέτειο της μάχης στα Πλατανούδια, την Κυριακή 17/02/2013.
Στο Ηρώον και στο χώρο της ιστορικής μάχης, εψάλει επιμνημόσυνος δέηση, υπέρ των πεσόντων, από τον Σεβασμιότατο Μητροπολίτη Σερρών & Νιγρίτης κκ. Θεολόγο, και πραγματοποιήθηκε κατάθεση στεφάνων.
Τον πανηγυρικό της ημέρας εκφώνησε η Διευθύντρια του Δημοτικού Σχολείου Τερπνής κ. Χρυσάνθη Γκιοφή.
Ακολούθησε στην κεντρική πλατεία του χωριού παρέλαση των μαθητών του Δημοτικού και του Νηπιαγωγείου Τερπνής, με τη συμμετοχή της Φιλαρμονικής Τερπνής.
Στη συνέχεια ο Δήμαρχος Βισαλτίας Κ. Καλαϊτζής Δημ. και ο Πρόεδρος της Δημοτικής Κοινότητας Τερπνής κ. Βλαχοδήμος Άγγελος, παρέθεσαν δεξίωση στην αίθουσα του Κοινοτικού καταστήματος.
Το βράδυ της ίδιας μέρας, ο Δήμος Βισαλτίας διοργάνωσε στην αίθουσα Αθανάσιος Κασιακόγιας εκδήλωση κατά την οποία παρουσιάστηκε το βιβλίο του κ. Βασίλειου Πάππα « Ο Χαλκιδικιώτης Μακεδονομάχος ΚΑΠΕΤΑΝ ΓΙΑΓΚΛΗΣ» από τον καθηγητή του Α.Π.Θ κ. Αθανάσιο Καραθανάση και το Λέκτορα του Α.Π.Θ κ. Γιάννη Μπάκα. Στην εκδήλωση
συμμετείχε και η τετράφωνη μικτή χορωδία του Δήμου Βισαλτίας υπό τη διεύθυνση του κ. Άγγελου Καλτσίκη.
Σε υπηρεσίες αιχμής μετακινούνται, σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης Αντώνη Μανιτάκη, 1.891 υπάλληλοι οι οποίοι έχουν τεθεί σε διαθεσιμότητα.
Με την υπουργική απόφαση που εκδόθηκε αργά απόψε (Δευτέρα 18/02/2013) καλύπτεται το 76% των κενών θέσεων που έχουν καταγραφεί από το δημόσιο. Οι θέσεις, οι οποίες παρουσιάζονται αναλυτικά παρακάτω, αφορούν μεταξύ άλλων υπηρεσίες υγείας, το ΕΚΑΒ, νοσοκομεία, ΚΕΠ, σωφρονιστικά ιδρύματα, πρωτοδικεία, ΙΚΑ, κ.α. Εντός προθεσμίας είκοσι ημερών από τη δημοσίευση της Ανακοίνωσης, οι προς μετάταξη υπάλληλοι υποβάλλουν Αίτηση – Υπεύθυνη Δήλωση προς το ΑΣΕΠ, σύμφωνα με Υπόδειγμα που θα κοινοποιηθεί στους Φορείς Προέλευσης, στην οικεία υπηρεσία Διοικητικού/ Προσωπικού, στην οποία δηλώνουν τους Φορείς στους οποίους επιθυμούν να μεταταχθούν, με τη σειρά προτίμησής τους.
Ο Δήμος Βισαλτίας , για την καλύτερη εξυπηρέτηση των δημοτών του καθιερώνει μια νέα υπηρεσία την «Γραμμή του Δημότη», με τη χρήση του τηλεφωνικού αριθμού κλήσης 23220 20393
Στη “ Γραμμή του Δημότη ” μπορούν να καλούν όλοι οι κάτοικοι του Δήμου προκειμένου να υποβάλλουν αιτήματα, παράπονα, παρατηρήσεις προτάσεις,για θέματα κοινού ενδιαφέροντος όπως: Ύδρευση Καθαριότητα, Πράσινο, Περιβάλλον, Ηλεκτροφωτισμός, Τεχνικά Έργα, Αθλητισμός ,Πολιτισμός , Κοινωνική Πρόνοια κ.ά.
Η γραμμή θα λειτουργεί καθημερινά, Δευτέρα έως Παρασκευή, τις ώρες 7:30 έως 15:00, με αστική χρέωση για όλους τους πολίτες.
Θα ακολουθείται η παρακάτω διαδικασία:
- Τηλεφωνική λήψη του Αιτήματος από την «Γραμμή του Δημότη»
- Προώθηση του Αιτήματος στο αρμόδιο Τμήμα του Δήμου.
- Απάντηση/Ενημέρωση του Δημότη για τη διεκπεραίωση ή την πορεία εξέλιξης του αιτήματός του.
Βασικός κανόνας λειτουργίας της υπηρεσίας είναι η δέσμευση ενημέρωσης του πολίτη, σε περίπτωση που η ζητούμενη πληροφορία δεν μπορεί να δοθεί άμεσα, όταν δηλαδή ο πολίτης υποβάλλει αίτημα ή παράπονο προς διεκπεραίωση. Έτσι λοιπόν, δίνοντας τα στοιχεία επικοινωνίας του, ο δημότης θα λαμβάνει άμεσα ενημέρωση για το ζήτημα το οποίο έθεσε υπόψη του δήμου.
Το 23220 20393 είναι ο αριθμός τηλεφώνου που φέρνει τη φωνή μας ως τα αυτιά των αρμοδίων.. Είναι το δικό μας τηλέφωνο.
Τα παράπονά σου λοιπόν όχι πια στον δήμαρχο αλλά στο 23220 20393
Σύμφωνα με την υπ' αριθμό 18/2012 Δ.Α.Δ. (Δασική Αστυνομική Διάταξη) του Δασαρχείου Νιγρίτας, απαγορεύεται σε όλη τη διάρκεια της κυνηγετικής περιόδου 2012-2013 το κυνήγι κάθε θηράματος σε περιπτώσεις χιονόπτωσης μεγάλης διάρκειας και έντασης, από τη στιγμή της πλήρους κάλυψης του εδάφους από χιόνια μέχρι την μερική αποκάλυψή του ώστε να είναι δυνατή η παρακολούθηση των ιχνών των θηραμάτων επ’αυτού και την άσκηση του κυνηγιού των πτερωτών θηραμάτων σε περίπτωση επικράτησης δυσμενών για τα πτηνά καιρικών συνθηκών ( Χιόνια –παγετός), σε όλη την περιοχή ευθύνης του Δασαρχείου Νιγρίτας.
Επίσης σύμφωνα με την με την υπ' αριθμό 1/2013 Δ.Α.Δ. αποφασίστηκε η άρση της αριθμ. ΔΑΔ 16 Δασικής Αστυνομικής Διάταξης και επομένως απαγορεύεται η υλοτομία των αυτοφυών δένδρων Ιτιάς και Αγριολεύκης που βρίσκονται εντός της ζώνης έργου ποταμού Στρυμόνα από τα διοικητικά όρια της Τοπικής Κοινότητας Αχινού μέχρι και τα όρια της Τοπικής Κοινότητας Τραγίλου της περιοχής ευθύνης του Δασαρχείου Νιγρίτας.
Οικονομολόγοι, λογιστές και φοροτεχνικοί μπορούν πλέον να κάνουν αναγγελία έναρξης επαγγέλματος στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών.
Σύμφωνα με κοινή απόφαση των υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Διοικητικής Μεταρρύθμισης οι διοικητικές διαδικασίες αναγγελίας έναρξης άσκησης του επαγγέλματος του οικονομολογικού επαγγέλματος (εγγραφή μέλους στο μητρώο του Οικονομικού Επιμελητηρίου Ελλάδος) και η αναγγελίας έναρξης άσκησης του επαγγέλματος του λογιστή φοροτεχνικού Α΄ ή Β΄ ή Γ΄ ή Δ΄ Τάξης μπορούν να διεκπεραιώνονται πλέον και μέσω των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) που λειτουργούν ως Ενιαία Κέντρα Εξυπηρέτησης.
Το μόνο που απαιτείται είναι να συμπληρωθούν ειδικά έντυπα αίτησης στα οποία περιλαμβάνονται όλα τα απαιτούμενα δικαιολογητικά.
Η αναγγελία μέσω ΚΕΠ αφορά μόνο στην διαδικασία χορήγησης επαγγελματικής ταυτότητας για την άσκηση οικονομολογικού επαγγέλματος και του επαγγέλματος του λογιστή φοροτεχνικού για εγκατάσταση παροχών υπηρεσιών, ενώ όλες οι άλλες από τον νόμο προβλεπόμενες ενέργειες πρέπει να διεκπεραιώνονται στις αρμόδιες υπηρεσίες.